حرف دل
ღღღ تنهایی وبیکسی ღღღ
درباره وبلاگ


گلم رفتی ولی نگفتی یکی اینجا از دوریت میمیره. کاش نمیرفتی و تنهام نمیذاشتی.

پيوندها
Dorogham chiye
UMBRELLA
عشقم
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی وبیکسی و آدرس tanha.bikas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 13084
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
تنها

آرشيو وبلاگ
آذر 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 15:53 :: نويسنده : تنها

 

حرف دلم تقدیم به ....
روزی که دیدمت آرام خندیدم
به خود گفتم:زندگی
زیبا بود...
آه...
... ولی افسوس او مرا هرگز ندید
حتی پرپر شدنم را در جلوی پاهانش
روزی که رفت من هم رفتم
او به دوام و من به فنا
کاش هرگز او را نمیدیدم کاش
روزی که دیدمش دنیا آبی بود
زیبا بود
مثل خواب
مثل برف
مثل باران
ولی رفتنی...
اما حال دنیا سیاه است
مثل کابوس
مثل سرما
مثل شب
ولی تا کی؟
کاش هرگز نمیدیدمت کاش 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: